maandag 17 december 2012

Een bewogen dag ...

Hoi sloebers,

Ik merk dat er een aantal enthousiastelingen onder jullie de weg naar onze klasblog vlot vonden: cool! Langs deze weg geef ik graag een pluim aan de partij ETS, die voor een geslaagde activiteit van de maand zorgde. De leerkrachten waren vol lof over jullie!!! Morgen is 't vierde leerjaar aan de beurt. Ik ga dan proberen om mee te volgen hoe jullie te werk gaan en zelf zo weinig mogelijk uitleg geven. Met de ervaring van vandaag moet het lukken...
Ook een pluim aan de andere helft van de klas die super werkte aan de brieven én dat zonder 'echte' begeleiding van mij. Wat leuk om te weten dat ik jullie kan vertrouwen!!!!!

Wat vonden jullie over de afgelopen schooldag?

Groetjes en tot morgen,

meester David

5 opmerkingen:

Leerling zei

het was super leuk deze middag!!!!!!!!

Leerling zei

Morgen gaat het veel beter gaan met het spel van de maand
Groetjes van Esther

Leerling zei

ik vond het spel van de maand leuk en het ging goed ma als het dikke berta was dan moesten we wachten en was het wel koud maar het was een hele leuke dag vandaag

Leerling zei

het was heel erg leuk,maar het 2de leerjaar was niet helemaal top. vandaag het 4de leerjaar hopelijk lukt dat nog een beetje!
groetjes axelle

Leerling zei

Het was leuk en proficiat voor ETS ! Ik was er natuurlijk niet bij als jullie de spelletjes speelden maar ik ben zeker dat het super is !


Marie :)