maandag 17 december 2012




                                            hallo iedereen, 
Ik vind onze klas gewoon super! Ik wil meester bedanken die ons tijdens de proeven heeft gesteund, en hopelijk heeft iedereen goed gescoord hé!? 
Maar ik ben ook heel erg blij dat ik bij mijn vrienden en mijn vriendinnen zit! 
Hopelijk doen we ook allemaal ons best voor het 2de semester! Allé ik wens jullie allemaal een prettige kerst toe en een gelukkig nieuwjaar! 
                                                 Vele groetjes Axelle :) 

4 opmerkingen:

Leerling zei

danku en voor jou hetzelfde ;)
Louise

Leerling zei

Dank je wel !

meester David zei

Amai Axelle,

Wat een leuk, positief en motiverend bericht! Dank je wel voor het compliment en laat ons er inderdaad samen na de kerstvakantie een megacool slot van maken met onze SUPERKLAS!

Groetjes,

jouw megatevreden meester

Leerling zei

Aai Axelle wat een goede peptalk .
groetjes :Esther