maandag 17 december 2012

wat doen jullie nu allemaal? ik verveel mij :(

groetjes Louise

7 opmerkingen:

Leerling zei

Ik kijk of niemand iest bij schrijven , of zo anders ben je niet de enigste die zich verveeld

Anders teken ik .....

Straks kijk ik een filmpje!


Marie :)

Leerling zei

Oooooh ja ik heb iets voor je ..... :D



Frans studeren ......


Lol

Marie

Leerling zei

wat bedoel je marie me ik heb iets vooe je? :D

Leerling zei

Wel, je verveeld je toch dus ik zeg : wel je kunt toch frans studeren natuurlijk was dat een grapje ik denk niet dat je op 7 uur en een beetje op frans gaat studren , nee toch?!


Marie :)

Leerling zei

haha nee kdenk het nie :) kheb et al gedaan :)

meester David zei

Een schitterend idee van Marie om een beetje Frans te studeren ;-)

Je kunt natuurlijk ook een eigen nieuwjaarskaartje ontwerpen en aan je mama of papa geven.
Misschien kun je jouw boek uitlezen voor de boekopdracht?
Verzin een leuk raadsel en plaats het op de blog!

Groetjes,

meester David

Leerling zei

als ik mij verveel ga ik naar facebook de beste oplossing tegen verveling

groetjes ella