dinsdag 18 december 2012

                         


                                             ETS! 
       wow vandaag was het weer een leuke maar lastige dag! 
Ets heeft weer eens zijn best gedaan, ik ben echt tevreden op mijn ets- leden!
we hebben echt allemaal super goed ons best gedaan! (vind ik toch)?! 
Maar vandaag hebben we ook 5 minuten zitten discuseren of we een wiskunde les gingen volgen maar het is er toch van gekomen, het duurde echt niet lang! De knutselles en het spel was ook niet mis! Ik wil meester bedanken die ons vandaag weeral heeft geholpen bij de nieuwe leerstof! 


veel liefs axelle xx

4 opmerkingen:

Leerling zei

luisteren de kinderen goed en is het leuk als schijdsrechter ?

Leerling zei

stan

Leerling zei

bwaja sommigen helemaal niet maar sommigen wel! mar het is wel heel erg lastig

axelle

meester David zei

Axelle,

Dit bericht heb ik heel graag gelezen! Leuk om zo'n dagverslag vanuit het standpunt van een leerlinge te lezen ;-)

En ... Jullie doen het inderdaad schitterend!

Groetjes,

meester