zondag 25 maart 2012

koor optreden!!!

dag liefste klasgenootjes!!!
zoals jullie (waarschijnlijk) wel weten was er vandaag een optreden van het koor in de turnzaal..
ik vond het heel erg leuk... het was best grappig toen er bij een liedeje ineens de cd een beetje gek deed =)

axelle was jarig dus dat heeft meester fries dan ook even aan de mensen in de zaal gezegd en iedereen begon te klappen ;)

kort: HET WAS EEEECHT SUPER!! enig minpuntje is dat elise niet zoveel stem meer had..
hopelijk hebben de gene die er waren ook van genoten!!
xxclara

2 opmerkingen:

meester David zei

Ik vond het MEGA MOOI!
Proficiat aan alle koorleden! Bovendien was 6a sterk vertegenwoordigd om te komen supporteren en luisteren: méér dan de helft van de klas was er!
Jullie beloofde 'leuke activiteit' krijg je donderdag.

Groetjes,

meester David

Leerling zei

ok
ik vond het ook super tof
maar ik werd helemaal rood toen meester fries zei dat ik jarig was
ik was blij dat er zoveel klasgenoten aanwezig waren!!!!



axelle