vrijdag 2 maart 2012

hey

hey 6atjes
wat vond je van deze week
ik vond het alvast super tof met juf elisa
en ik vond meneer denoo (of hoe je het ook schrijft)heel grappig met zijn haar
ik had de crea samen met pauline vilten ik vond het super tof
we moesten eerst van een soort wol plukjes nemen en het in een vorm van een bloem leggen
daarna moest je het besprenkelen met warm water met zeep
daarna moest je er met klakbolletjes papier erover wrijven zo komt het 1 geheel
dan moet je het uitwassen en wringen
laten drogen op de chauffage
en klaar


hopelijk snap je er iets van

groetjes axellexxxxx

4 opmerkingen:

Leerling zei

lijkt me leuk!
clara

Leerling zei

het is leuk
axellexxxx

Leerling zei

Hey,

hopelijk doe je het graag!!!
Ik zou het denk ik ook leuk
gevonden hebben!!!!


MARTHE

meester David zei

Het klinkt inderdaad leuk: het is iets helemaal anders dan gewoon. Ik vind het ook leuk om te zien dat jullie zo goed meewerken met de toffe juf!
Wat meneer Denoo betreft: het is een fantastische schrijver, leraar, ...

Prettig weekend,

meester David