dinsdag 31 januari 2012

happy b-day

hey eline

gelukkige verjaardag
je bent nu 12 (dat is veel zeg!)
dus ook volwassener
ik hoop dat je je niet zo gedraagt want ik heb nog altijd liefst het kind eline!!!!
genoeg gezevert happy B-day

ik zal eens zingen voor je wie gaat meezingen zet hier je reactie en zing maar mee


lang zal ze leven
lang zal ze leven
lang zal ze leven in de gloria

in de gloria
in de gloria

hiephiephiep...hoeraaaa
hiephiephiep...hoeraaaa
hiephiephiep...hoeraaaa
hiephiephiep...hoeraaaa
hiephiephiep...hoeraaaa
hiephiephiep...hoeraaaa
hiephiephiep...hoeraaaa
hiephiephiep...hoeraaaa
hiephiephiep...hoeraaaa
hiephiephiep...hoeraaaa
hiephiephiep...hoeraaaa
hiephiephiep...hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



groetjes axelle

4 opmerkingen:

Leerling zei

ik zing ZEKER mee! ;)
lalalala....
vandaag is ze wel niet meer jarig he!
ooooooooooooooooooooooooh:(
xxclaraxx

meester David zei

Nogmaals proficiat hoor!
Ik zing ook mee (al is het soms een beetje vals ;-) ).

Groetjes,

meester David

Leerling zei

Dankje!
Zo lief ... hihihihihiiii!

Leerling zei

Dankje!
Zo lief ... hihihihihiiii!