vrijdag 10 juni 2011

hey...

het is al laat,
ik weet het.
maar toch wil ik nog iets op kwijt.
ik kwam vandaag de priester tegen.
zo zei hij: dag michelleke,
en???
wat vind je nu van jou keuze???
ik zei: keuze???
hij zei: ewel,
de keuze van jou geloof.
toen zei elline: oh, t'feest was veel leuker.
dat was toch grof???
al mijn vriendinnen hier.
die zijn allemaal zo grof.
in kortrijk is het veel beter.
ze zijn hier allemaal zo klein.
en de jongens hier,
die zijn nog kleiner.
slepwel iedereen...

groetjes michelle.
en niet michelleke.
ik ben niet klein dus waarom neemt hij dan een
verkleinwoord???
niet prettig.
:(

1 opmerking:

meester David zei

Dag Michelleke (grapje!),
Het is inderdaad zo dat Eline helemaal niet beleefd was. Ze had beter gewoon een feest gegeven zonder haar vormsel te doen. Nu doet ze toch wat schijnheilig, niet? Wat ben ik blij dat we hier op Kinderland toch veel beleefde jongeren hebben met een mooie persoonlijkheid ;-)

Hoe gaat het met het leren, Michelle? Lukt het een beetje. Ik vermoed dat het gemakkelijker gaat zonder de zon.

Ga er maar voor, meid! Nog anderhalve week en 't zit er op.

Groetjes,

meester David