dinsdag 2 maart 2010

Een flauw mopje....

Hoi!
Ik kreeg daarnet een mailtje van mijn vriendin met een link erin.
In het begin vond ik het wel wat vervelend, maar dan werd het wel grappig..
Nou, nu wil ik jullie ook beet nemen!
=
Klik hier niet !!!
De tekst heb ik wel niet getypt hé!
Dus dat e-mail adres is NIET van mij.... :)
Ik vind het gewoon grappig, deze grap.
Mijn vinger deed al pijn na die keer dat ik er toch op klikte! PhAhAhA
Hopelijk zijn jullie nu niet boos dat ik dit jullie gelapt heb ;)
Vond je het leuk/niet leuk ? Geef reactie. :D



PS: meester, zet je dan een foto op de klasblog als het kindje er is?


groetjes Ulrike

10 opmerkingen:

leerling zei

amai wat heb je mij laten schrikken zeg
ik zit meestal op de pc van mij MAMA en die pc kun je niet recetten ik dacht dat ik eraan was

leerling zei

amai wat heb je mij laten schrikken zeg
ik zit meestal op de pc van mij MAMA en die pc kun je niet recetten ik dacht dat ik eraan was

leerling zei

da was van Céline

leerling zei

hehe
iedereen schrikt daavan.. :)

groetjes, ulrike

meester David zei

Amai mijn vingers! Ik dacht dat het nooit zou ophouden!

Wat jouw vraag over de baby betreft: Jullie zullen de eersten zijn die een foto zullen zien!

Groetjes,
meester David

leerling zei

bedankt hoor zo ambetand

valentine

leerling zei

jah ei 200 keer kvoelet


ines

leerling zei

man, man, man,myserie,myserie,myserie ...
Inderdaad zoals de andere ben ik er ook ingetrapt !!
man,man,man,myserie,myserie,myserie ...
Mijn vinger beeft van het klikken ...


Tijs

leerling zei

amai ik was verschoten ik dacht dat het nooit ging ophouden en was al bang vooreen blokering
achteraf gezien vond ik het wel leuk
maar het was wel schrikken
groetjes klara,...

leerling zei

Da was bere cool

ik heb het al 2x gedaan

Ellen